top of page
Search
  • Katrin

20.03.2017 esmaspäev


Täna kohale jõudes võtsid mind vastu Annette ja Kirsten. Suundusin kohe Julie elamisse, kus selgus, et ta on külmetanud ja tunneb ennast täbaralt ja soovis kindlalt kedagi, kellega ta saaks suhelda oma emakeeles. Kuna kõigil töötajatel olid käed tööd täis, otsustati lasta Juliel kauem magada. Seega suundusin Julie naabri Ove juurde, kus sooritasin koos Annettega Ove hommikused hügieeni protseduurid, mis lõppesid minu jaoks habeme ajamisega – tegevus mida ma pole isegi unes näinud, et tegema peaksin, aega läks aga asja sai. Meesterahvas ilusti uueks nädalaks valmis seatud, läksin Ovega hommikusele ringkäigule. Tema ratastoolis mulle käega suunda näidates ja mina teda lükates. Ringkäigult naastes, viisin Julile hommikusöögi tema elamisse.

Pärast hommikusööki ja sellele järgnenud tavapäraseid tegevusi, pidin külmkappi puhastama, mis on minu kohustuseks igal esmaspäeval, tuli Dorte minu juurde ettepanekuga, et läheksin Sonjaga poodi. Sonja liigub tavapäraselt rulaatoriga aga poodi läksime ratastooliga. Poest naastes oli juba lõunasöögi aeg.

Veel külastas meid täna Taani rahvusvärvidesse ehitud müügikäru, millelt said elanikud endale meelepärast osta.

Kõik tavapärased tegevused enne uue vahetuse tulekut tehtud, panime mina, Sonja ja Kirsetn tööpäeva lõpuni puslet kokku.


27 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page